The Basic Principles Of ماگ حرارتی

Wiki Article

طراحی ماگ ها به گونه ای است که یک وسیله شخصی و غیر رسمی محسوب شده و هر فرد تمایل دارد ماگ مخصوص به خودش را داشته باشد.

ماگ حرارتی لاکی مدل هیتردار به همراه صفحه گرم کن از ۲۳۰,۳۶۰

همچنین، لیوان های سرامیکی از مزیت‌هایی نظیر دوام، دیزاین جذاب و قابلیت حفظ دمای نوشیدنی‌ها نیز برخوردار هستند.

به دلیل ویژگی‌های خاص خود برای مصارف مختلفی به کار می‌رود. به‌عنوان مثال:

موادی که در بدنه ماگ حرارتی عامل تغییر رنگ می شوند مواد لوکودای هستند. در واقع مواد حساس به دما یا جوهر هایی هستند که رنگ دارند و ترانما (مانند شیشه) هستند و با تغییر حرارت مرئی می شوند. مواد لوکو دای را می توان با روش چاپ روی صفحه روی هر گونه سطحی سوار کرد و از خواص آن استفاده کرد.

لیوان بسیار باکیفیت بود ،کیفیت چاپ بسیار خوب بود، طراحی عکس و متن فراتر از تصور من بود ، بسته بندی بسیار زیبا ، ارسال سریع

گارانتی: مطمئن شوید که شرکت چاپ گارانتی برای چاپ ارائه می دهد

ماگ های شیشه ای از نظر ظاهر بسیار شیک و زیبا می باشند و تنوع زیادی دارند. این ماگ ها به گونه ای ساخته می شوند که قابلیت حرارت تقریبا بالا را داشته باشند.

برای مثال اگر شما استرس داشته باشید یا هیجان زده شده باشید با حرارت دستانتان، زمانی که ماگ را در دست دارید ممکن است رنگ ماگ تغییر کند. ماگ که با احساسات تغییر رنگ میدهد بخاطر احساس و حرارت دستان شماست که به عنوان ماگ دکوری و شیک نیز کابرد دارد.

برای ساخت قاب عکس با چوب بستنی می توانید از مشاهده تصاویر زیر ایده بگیرید.

ابزارآلات و تجهیزات صنعتی لوازم و یراق آلات ساختمانی شیرآلات ابزار غیر برقی چسب صنعتی ابزار برقی و شارژی دریل، پیچ گوشتی فرز و سنگ رومیزی

نوشیدن چای و قهوه توی طول روز، سر کار یا سفرها همیشه لذت‌بخشه. هر موقع که خسته باشیم و به انرژی نیاز داشته باشیم، سراغ یکی از این دوتا گزینه می‌ریم. همین هم باعث شده تا ماگ حرارتی به یکی از اجزای حیاتی توی روزهای عادی و سفرهامون تبدیل شه. ماگ حرارتی برای هر مکانی مناسبه. حالا بخواد سرکار باشه یا تو خونه و در حال رانندگی فرقی نداره.

در فروشگاه ونوس مارکت امکان خرید اینترنتی ماگ حرارتی سفارشی با قابلیت ارسال به عنوان هدیه به سراسر ایران وجود دارد. برای این کار گزینه “کادو شود” در صفحه محصول را تیک بزنید و در قسمت وارد کردن آدرس، با فعال کردن گزینه “حمل به آدرس دیگر”، آدرس گیرنده را وارد کنید تا ماگ به صورت هدیه در باکس‌های مخصوص کادو و در بسته‌بندی شکیل به آدرس مورد نظرتان ارسال شود.

از این مواد علاوه بر اینکه در ساخت ماگ های حرارتی استفاده می شود در لباس هایی که در تماس با حرارت بدن تغییر رنگ ??????? ????? می دهند و کاغذ های رسید پرداختی حساس به حرارت نیز استفاده می شود.

Report this wiki page